BOOKING AV OVERNATTING OG MAT


I 2024 vil booking av overnatting og mat skje i Oslofjord sitt booking-system CheckIn.

Det er viktig å legge inn klubbens kontaktinformasjon da fakturaen sendes direkte fra CheckIn til oppgitt fakturaadresse.

CheckIn fungerer som et vanlig booking-system hvor man legger inn det antallet man ønsker å bestille. Romlister og allergilister sendes inn etter bookinfristen.

Antall overnattingsgjester man melder inn innen fristen, er utgangspunktet for tildeling av rom på Oslofjord. Vi oppfordrer derfor til å være så presis som mulig med bookingen. NAIF tildeler rom basert på antall påmeldte overnattingsgjester per klubb. Klubben er deretter selv ansvarlig for å fordele sine utøvere på de tildelte rommene, og sendte romlister til Oslofjord.

Eksempel: Du melder på 10 overnattingsgjester. NAIF tildeler deg et 4-mannsrom og et 6-mannsrom. Du fordeler dine 10 overnattingsgjester med navn og tlf.nr på de to rommene, og sender romliste til Oslofjord innen fristen.

Allergiliste skal sendes inn samtidig med romliste, men til en egen e-post. Mal for allergiliste og romliste kan lastes ned fra CheckIn. NAIF sender tildelingsoversikten innen en uke etter bookingfristen.

Fullstendige romlister og allergilister skal være sendt til Oslofjord innen 22. februar til hhv booking@oslofjord.com og allergi@oslofjord.com.

ALLERGIER OG MATPREFERANSER

NM skal være et nøttefritt arrangement. Ingen måltider som serveres i bevertningspakken, inneholder nøtter.

Det er mulig å bestille og velge både veganske og vegetarianske alternativer til hvert måltid.

Allergiene som er mulig å melde inn er gluten-, hveteallergi og cøliaki og laktose- og/eller melkeproteinallergi.

For mer informasjon om MENYEN i bevertningspakken, klikk her (husk å blå litt ned på siden).

ROMLISTER MED TELEFONNUMMER

I 2024 må så mange som mulig benytte seg av Oslofjord-appen. I appen finner ligger romkortet til hver enkelt, og man bruker telefonen til å låse opp rommene. Klubbene bes melde inn alle deltagere sitt mobilnummer i romlistene.

For gjester/deltagere som ikke får lastet ned appen finnes en alternativ løsning:

https://digital-key.oslofjord.com

Dette fungerer på samme måte som appen.

ENDRINGER

Det er i 2024 ikke mulig å gjøre endringer i sin booking etter 1. februar. Etter denne datoen må klubben ta kontakt med Oslofjord på epost: booking@oslofjord.com for å legge inn endringer.