FRISTER:
6. februar kl. 14.00:
- Påmeldingsfrist for lag til konkurranse, og frist for bestilling av mat og overnatting.
- NAIF påmelding: Lag og t-skjorter til konkurranse og oppvisning.
- Oslofjord booking: Antall til mat og overnatting.
Vi ber klubbene om å være så nøye som mulig med informasjon til denne fristen. Eventuelle endringer etter fristen gjøres direkte i påmeldingsløsningen. Det er ikke nødvendig å sende mail til forbundet om endringer.
MERK: Etter denne fristen gjøres ingen refusjoner for avmeldinger av klubb eller lag, og påmelding av klubb eller lag etter denne fristen får tilleggsgebyr på kr. 100,-. Man kan fremdeles gjøre endringer blant deltagere frem mot neste frist uten økonomiske konsekvenser.
MERK: Vi kan ikke garantere at endring i t-skjortestørrelser kan imøtekommes, men vil forsøke å levere så riktig som mulig i henhold til siste endring.
22. februar kl. 23.55:
- Frist for laglister i konkurransepåmelding. Eventuelle endringer vedr. deltagere gjøres direkte i påmeldingssystemet av klubben.
- Endringsfrist for bestilling av mat og overnatting. Alle endringer vedr. mat og overnatting etter denne datoen må sendes på epost til: booking@oslofjord.com
- Frist for romlister og allergilister til Oslofjord.
- Romlister sendes til: booking@oslofjord.com
- Allergilister sendes til: allergi@oslofjord.com
Kun små endringer i booking av overnatting og mat kan tas hensyn til etter denne datoen.
1. mars kl. 14.00:
- Endringsfrist for laglister i konkurransepåmelding. Etter denne fristen må alle endringer godkjennes av NAIF før de er gyldige. Alle endringer etter denne fristen får et tilleggsgebyr på kr. 100,- per endring.
- Frist for å sende inn bostedsbevis for utenlandske utøvere. Etter dette registrerer vi ikke bostedsbevis, det må da vises frem fysisk ved akkreditering.
- Frist for å ha betalt lisens.
10. mars kl. 14.00:
- Siste endringsfrist for påmelding, mat og overnatting. Etter denne fristen er det ikke mulig å gjøre endringer i påmeldingssystemet.
- Faktura sendes ut fra CheckIn (overnatting og mat). Vi ber om at denne betales før NM Cheer, innen 15. mars.
- Faktura sendes ut fra NAIF (deltagelse). Vi ber om at denne betales før NM Cheer, innen 15. mars.
Klubbens NM-sjekkliste
- Informer utøvere og foreldre om at pass og nasjonalt ID-kort (utstedt av politiet) er eneste godkjente form for legitimasjon ved NM-kategorier.
- Informere utøvere som skal konkurrere i NM-kategori om at de må søke om bostedsattest så fort som mulig.
- Registrere lisens for alle utøvere og følge opp at alle betaler.
- Minne trenere om å sjekke elementene i rutinen opp mot regelverket.
- Informere trenere og utøvere om doping og kostholdstilskudd.
- Informere familie og tilskuere i klubben om www.nmcheer.no
- Betale medlemskontingent til forbundet.
- Betale faktura for NM-deltakelse.
- Betale faktura for mat og overnatting.
- Sende inn navn på de som kan hente ut klubbpakka.
- Sende inn informasjon om lagene sine til kommentatorene på streamen – kommer link!
- Sende inn informasjon om ankomst – kommer mer informasjon!
Har du spørsmål vedrørende arrangementet, så kan disse rettes til prosjektgruppen ved forbundskontoret på epost: nm@naifcheer.no
Hjertelig velkommen til NM-helgen 2023!
Med cheerhilsen,
Norges Amerikanske Idretters Forbund